Dreamer...

Posted: marți, 26 ianuarie 2010 by Rake in Etichete:
2

Dreamer... No dreamer... Dreamer...No dreamer!

BING! BING! WAKE UP EVERYBODY!

Articolul acesta nu este despre cei ca mine, e despre cei care sunt mult mai rău. „Dreamers have become an endangered species” - not quite so... Sunt mulți. Suntem puțini. Și cei cu adevărat treji sunt și mai puțini. Problema lor e că dreamingu se termină, de obicei, foarte repede și foarte violent.

Ex.: Auzi din întâmplare, băiat fiind, un dialog:

- Și să-l fi vazut pe el....
- M?
- Era superb... (in timpu asta subiectu nostru face fața asta 8-> )
- Da?!
- Da... Și...
- Și? Și? Și?!
- Și era superb...

Prima dată am zis: No way that can be possible! /:) ... Dar era mah... Îi dăm dreptate, n-o vedeți ce convinsă e :))
(Brings back memories, dar n-am voie să zic :)) )

„Somewhere beyond happiness and sadness
I need to calculate
What creates my own madness
And I'm addicted to your punishment
And you're the master
And I am waiting for disaster”
Papa Roach - Getting Away With Murder

2 comentarii:

  1. C says:

    Si eu am momente aeriene destul de dese dar foarte scurte totusi :D.
    Sunt realista si e mai bine asa.
    Recunosc ca unii dreameri chiar au talent si stiu despre ce scriu. Trebuie doar sa gasesti mesajul, apoi sa il intelegi. :D

  1. Sosh O says:

    'publicat de rake la 00:09'
    :)))