Weekend

Posted: duminică, 21 martie 2010 by Rake in Etichete:
2

De mult timp am vrut să fac categoria „File de jurnal”. Acum am ocazia, deși n-am nimic de spus, atât de important, în acest post (n-o să te marcheze pe viață). :))

Odată cu venirea primăverii nu știu cum se întâmplă că am din ce în ce mai mult chef de viață. Weekend-ul ăsta am experimentat ceva nou, arbitrajul. Trebuie să recunosc că m-am simțit un pic ciudat înainte să intru în sală și mai ales imediat după, când toată lumea era „oo... dn arbitru Rake...”, fiecare în stilul lui. În sală i-am întâlnit pe Tibi și Ducu, în timp ce dn arbitru Sergiu și-a făcut apariția în mod caracteristic(ochelari de soare, cămașă, pantaloni scurți și târziu). Am fost unul din arbitrii de masă, fapt ce m-a avantajat din punctul meu de vedere. Tot meciul m-am distrat cu Sergiu și Ducu, mai ales pe seama lui Tibi căruia „îi cam plăcea să stea cu ceva în gură” ( fluieru frate... ).

Azi, după ce m-am întors de la Ploiești până acum, am stat pe terasă, cu o mână între urechile lui Buck și cealaltă pe pixul cu care scriam deferite chestii. Am mai multe idei, dar nu știu care dintre ele se va transforma cu adevărat în următorul short story. De fapt, următorul short story mai are nevoie doar de câteva retușuri, ce scriam era nou, dar shh... :))

Teme n-am făcut... ia mai dă-le...hm... cred că o să editez câteva din pozele făcute ieri, pe stradă, sau chiar din cele făcute azi... în total sunt 71 așa că am ce... :))

2 comentarii:

  1. SM.Art says:

    pai da..:D tot ce e scris pe blog e scris de mine..

    citatele le pun in ghilimele si cu scris italic..

  1. C says:

    "Odată cu venirea primăverii nu știu cum se întâmplă că am din ce în ce mai mult chef de viață."
    Nu esti singurul:)).
    Primavara asta a schimbat multe.
    Orice primavara schimba multe doar ca nu mereu ne dam seama.
    Mie mi-a adus lene si nepasare mai multa decat aveam.:))