Life sucks. Why?

Posted: duminică, 14 martie 2010 by Rake in Etichete:
2


Life sucks. Why? Because you let it so!
Pe zi ce trece devine tot mai clar că cea mai mare problemă a noastră este lipsa creativității. De ce? Pentru că, acolo unde există, poți face de la multe spre orice cu ea. Poți crea ceva ( de la activități care să te scoată din rutină la opere - mai mult sau mai puțin :)) - de artă ) sau te poți crea pe tine.

More: A te crea pe tine este foarte funny. Singura parte care ar putea să nu-ți placă, e îndreptarea defectelor, dar tocmai faptul că nu-ți place e un defect.

O altă problemă foarte importantă sunt nervii pe care îi faci. De unde? De la teste, teme nefăcute, lecții neînvățate, profe/profi care te toacă la cap până le înveți cuvânt cu cuvânt, nu materia, ce-au predat ei în clasă (uneori este ceea ce vor, nu ce trebuie), note proaste, prostia generală... Greșit! Îți găsești o scuză pentru care să spui că ești nefericit/ă sau chiar ești fraier/ă. Crede-mă și eu vreau să trăiesc într-o altfel de lume. Unii dintre noi se revoltă împotriva acestor lucruri, mai ales împotriva prostiei*, dar părerea mea e că... pur și simplu n-are rost. Dacă e ceva de făcut și poți, nimic împotrivă, dar să mori tu de nervi pentru ei e... nush, nu-mi vine... trist :-?? . Un motiv oarecum normal pentru care îți faci nervi poate fi un lucru care nu ți-a ieșit bine. Ia-o de la capăt. Ți-e greu? La fel de bine cum mă doare pe mine în părți că ți-e greu, poate să te doară și pe tine, tot în părți, tot pentru că ți-e greu. Din nou, ia-o de la capăt!

Live no stress. Don't worry, be happy.

Why?!?!

Pentru că - la fel cum spunea R. Beligan în Egoistul - sufletul moare primul. Nu-l lăsa să moară și te va ajuta să trăiești. Nu-l chinui, nu-i lua plăcerea și mai ales, nu-i lua bucuria. Dintre toate, cea mai importantă, pe care tu nu i-o dai niciodată, este bucuria faptului că trăiești aici, pe Pământ, printre o mulțime de lucruri frumoase pe care le ignori, treci mai departe, te faci că nu le vezi.**

More: * exemplu
          ** exemplu






2 comentarii:

  1. Anonim says:

    vezi? d-asta zâmbesc eu.

  1. C says:

    De asta am eu "crize de veselie" in majoritatea timpului:)). Nu ma prea stresez decat daca simt ca am de ce.
    La faza cu temele si testele...sunt cea mai stresata=))). Nici sa invat nu ma stresez, mai ales sa imi fac probleme dupa.
    Cat despre creativitate...asa e! Multi duc lipsa, dar ei nu isi dau seama. Li se pare normal sa fi plictisitor si monoton.
    Trebuie sa ai un simt al creativitatii.